keskiviikko 14. tammikuuta 2015

Strasseja ja helmiä

Olen jo aiemminkin maininnut, etten käytä koruja. Olen laiska! Hääpäiväksi olisi kuitenkin ihan kiva saada jotain säihkettä vihkisormuksen lisäksi.

Ja olenkin vähän alkanut kiinnostumaan kaiken maailman blingblingistä. Pukuni tuli eilen (ja on IHANA!) ja siinä on kapea strassivyö. Myös Ninkan hiuskorussani on strasseja. Lisää olisi kuitenkin saatava! Jos aion kaulaani laittaa jonkin korun, tulee siitä varmaan se minun "jotain lainattua" -juttuni ja käytän äitini helminauhaa. Korvakoruja minulla ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan, joten jäljelle jää ranne. Olisiko joku näyttävä rannekoru kiva?


NO OLISI!

Sattumalta Glitterissä pyöriessäni törmäsin tähän kaunokaiseen. Viisi riviä helmiä ja päällä näyttävä strassi/kristalli-koriste. Mätsää kaulan helminauhaan, puvun vyöhön sekä hiuskoruun! BINGO!
En ole koskaan pitänyt ranteessani mitään näin massiivista, mutta koru ei ole painava eikä tunnu hankalalta käyttää. Ja onhan se nyt näyttävä! Hintaa tälle ihanaiselle tuli 24,90€ joten sen ei todellakaan voi sanoa rasittaneen kukkaroa. Minulle ei ole väliä onko korussa aitoja helmiä (ei) saati aitoja kristalleja/timantteja/mitään (ei). Minulle tärkeintä on se, että koru näyttää hyvältä ja tässä tapauksessa vielä on edullinen! Jipii!

Mulla alkaa kohta olla koko hääpukeutumis-kohta paketissa! Iik!


Valokuvat ja varsinkaan keinovalo ei tee oikeutta korun ihanalle säihkeelle, mutta pääidea tulee ainakin esiin. Se on ihana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti