lauantai 15. marraskuuta 2014

The Dress?



Taisin löytää hääpuvun.

Marssimatta yhteenkään liikkeeseen, sovittelematta ja henkäilemättä peilien edessä. Tuhlaamatta sitä 1200 euroa minkä olin budjetoinut.

Löysin mekon käytettynä! En ihan rehellisesti uskonut sen olevan edes mahdollista, koska millä todennäköisyydellä löytäisi juuri sellaisen mekon, mistä on haaveillut jo kauan, ja vielä omassa koossaan? Kyttäsin kauan tori.fitä, "Myydään hääpukuja" -facebookryhmää sekä keskustelufoorumeiden myydään-palstoja. Bongailin omassa koossani "ihan kiva" -mekkoja ja usein koossa XS/S olivat ne "aivan ihana!" -mekot.

Kunnes tämä käveli vastaan. Ensin näin "myydään" -tekstin ja selasin kiinnostuneena kuviin. Kuvissa oli juuri sellainen mekko mitä olen katsellut, kaikki yksityiskohdat täsmäsivät JUST eikä melkein. Lopulta bongasin kokomerkinnät, "ihan kuin mun koko!!" ja lopulta silmiin hyppäsi myös hinta. 400€.. Okei, en ole vielä ostanut pukua, mutta sähköpostikirjeenvaihtoa on nykyisen omistajan kanssa käyty ja kaikki vaikuttaa lupaavalta ja siltä, että siellä odottaa minun hääpukuni.

On itseasiassa vähän pökertynyt olo siitä, että kaikki kävi näin.. vaivattomasti? Eikö mun ihan tosissaan tarvitse varata sovitusaikoja sataan eri morsiusliikkeeseen ja sovittaa siellä kymmeniä ja taas kymmeniä mekkoja..? Eikö mun ihan oikeasti tarvitse elää makaronidieetillä, kun pystynkin mekon oston jälkeen ostamaan ihan oikeaakin ruokaa?!

Yksi superrronnellinen morsian ilmoittautuu!

Kuva: X

2 kommenttia:

  1. Mahtava tuuri! Toivotaan että puku on täydellinen :)

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti puku on just SE OIKEA ja saat sen kotiutettua!
    Minäkin löysin oman pukuni ilman sovitusaikoja ja hinta oli 400€. Kyllä elämä on ihanaa. :)

    VastaaPoista