maanantai 25. toukokuuta 2015

Ensiviikolla me mennää naimisiin!

Ihan hullua! Mä ihan oikeasti voin sanoa, että meidän häät on ENSIVIIKOLLA?! Huhhuh, minne kaikki aika on kadonnut? Kaikki ovat kyselleet jännittääkö mua ja jopa kehottaneet olemaan jännittämättä. Mutta itse asiassa mua ei kyllä edes jännitä. Oikeastaan yhtään. Ainoan kerran, kun olen jotain perhosten kaltaista tuntenut vatsassani, oli kirkkoharjoituksissa jotka olivat toissaviikolla. Eli eiköhän se jännitys viimeistään alttarille kävellessä iske. Iik!

Eilen väkerrettiin mulle koekampausta ja siitä tuli just eikä melkein, sellainen mitä halusinkin! Jes! Tahdoin jotain rentoa, mutta kuitenkin tilaisuuden luonteeseen sopivaa. Pinterestiä selattuani tulinkin lopulliseen tulokseen siitä, että tahdoin jotain kiharaa ja jotain toispuoleista. Ja tadaa!



Eli vasemmalla puolella kiharapilvi ja oikea puoli jää sliipatuksi ja siihen tulee vielä tuo överi Ninkan strassikoru. Ihan täydellinen! Kuvan otin pari tuntia kampauksen teon jälkeen ja tuossa välissä olin jo kerran repinyt korun hiuksista irti ja laittanut taas kuvaamista varten takaisin, joten vähän sojottaa jotain omituisia hiuksia siellä täällä.. Mutta näyttää silti hyvältä ja ennen mun sörkkimistä näytti vielä paremmalta! Jipiii.

Koemeikissä olin myös jokunen viikko sitten ja siihenkin olin todella tyytyväinen. Kaikki tuntuu nyt sujuvan vähän liiankin hyvin, haha.

Kynsipuolta olen myös pyöritellyt mielessäni ja mietin jo kaikkea geelikynsiä sun muita hörselöitä, mutta päädyin lopulta ihan jo budjettisyistä hoitamaan itse omat kynteni edes suht edustavaan malliin. Ainut huoli tässä on se, että työskentelen kaupan kassalla ja töissä kynnet napsahtelevat aika kiitettävään tahtiin aina poikki. Nyt yritän olla supervarovainen ja kasvattaa kynsiä vielä vähän, ettei olisi häissä ihan nysät. Pitkään mietin myös, minkä värisiksi aion kynnet maalata ja pyörittelin pitkään vaaleanpunaista ja mintunvihreää käsissäni. Pitihän niitä sitten testata!



Testauksessa laitoin joka toiseen kynteen vihreää ja joka toiseen vaaleanpunaista. Päälle sudin vielä hopeista glitterlakkaa, joka valitettavasti ei pääse kuvissa yhtään oikeuksiinsa! Näistä kahdesta vaihtoehdosta päädyin lopulta vaaleanpunaiseen, onhan se vähän hillitympi ehkä kuitenkin.

Nyt pitäisi vielä etsiä joku, joka mulle laittaisi ripsienpidennykset ja kulmat kuntoon. Ja hiuksetkin voisi värjätä vielä. Tekemistä tuntuu kyllä olevan ihan yllinkyllin! Onneksi jään NELJÄN työpäivän jälkeen lomalle, niin voin rauhassa keskittyä vain ja ainoastaan hääjuttuihin ja saada ehkä myös kaiken ajoissa valmiiksi..

1 kommentti:

  1. Siis aivan ihanan upean kaunis tuo sun hiuskoru!!! Määki haluun! Ethän oo myymässä sitä häiden jälkeen? ;)

    VastaaPoista