lauantai 14. helmikuuta 2015

No ne unelmien polttarit

Hääblogeissa on nyt paljon kiertänyt Our love is a diamond -blogin Marijan kehittelemä "Unelmien polttarit" -haastepostaus. Itse ajattelin jo ennen tätä haastetta, että en aio blogissani käsitellä polttariaihetta ollenkaan ennen itse polttareita. Ei mitään "ei näitä!" -listoja eikä mitään, mikä antaisi kaasoille mitään vihiä mistään! Haha. Luotan kaasoihini kuitenkin niin paljon ja tiedän heidän lukevan blogiani, etten tahdo antaa heille mitään listoja siitä, mitä tahdon ja mitä en. He tuntevat minut niin hyvin, etteivät tarvitse listoja!

Mutta nyt ...jotain Rock'n'Rollia -blogin Monika meni minut tähän haastamaan, joten unohdetaan kaikki edellämainittu ja tehdään aivan päin vastoin! Haha. Kaasot voivat jättää lukematta!


1. Kuka on vastuussa polttareidesi järjestämisestä?
Ensisijaisesti tottakai kaasot, joita löytyy kaksi kappaletta. Toivon, että he ottavat suunnittelussa mukaan myös muun polttariseurueen, olisi ikävää jos joku jäisi pois esimerkiksi taloudellisen tilanteen tai epämiellyttävän tekemisen vuoksi.

2. Ketkä osallistuvat polttareihisi?
Hyvät ystävät ja parhaat kaverit. Vaikka alussa toitotin, etten mitään listoja anna kenellekään, niin ehkä osallistujalista on saattanut kantautua kaasojen näppeihin.. Toivon että meitä olisi kasassa sellainen 6-10 tyyppiä :)

3. Mitä odotat polttareiltasi?
Hauskaa yhdessäoloa. Mulla ei ole hirveän kiinteää kaveriporukkaa, vaan monta kaveria ja monta porukkaa! Sen takia on superharvinaista, että kaikkien hyvien tyyppien kanssa tulisi hengattua samanaikaisesti. Toivon, että polttareissa tämä onnistuisi ja kaikilla olisi hauskaa! Eli yhdessäoloa ja superhauskaa tekemistä! Ja kaljaa!

4. Millaista ohjelmaa polttareissasi on?
Tämähän on siis ihan kaasojen hallussa nyt. Mutta JOS saisin itse kaiken vallan taivaassa ja maan päällä, mun polttareissa olisi varmaan jotain.. Öö. Seinäkiipeilyä, lasersotaa, paintballia, köysiratajuttuja tai sit se huone mistä pitää päästä tunnin sisällä pois! En edes muista missä se sijaitsi, mutta se, mihin lukitaan porukkaa ja niiden pitää vihjeiden perusteella päästä sieltä karkuun :D Tästä nyt ihan varmasti ymmärsi vai mitä..
Ja hyvää ruokaa totta kai. Ei mitään hienoja pöperöitä vaan jotain hyviä pihvejä tai purilaisia. Ja kaljaa, kaljaa pitää olla paljon joo.

5. Mitä et halua polttareidesi sisältävän?
En halua mitään huntua päähän. Mua ei haittaa, jos mulle isketään päälle joku morsiameksi-tunnistus-elementti, kunhan se ei ole ihan hirveä. Mä en myöskään halua pukeutua tyhmään pukuun ja kaupata piparia torinlaidalla. Enkä mennä tuntemattomilta kysymään avio-onni-niksejä. Enkä itseasiassa millään tavalla puhua tuntemattomille. (Äiti opetti.)
Mä en halua istua jalka/käsi/naama/selkä/perse -hoidoissa skumppaa siemaillen. Ei siis hierontoja, manikyyrejä, kampauksia, meikkauksia.. Mä en myöskään halua mennä morsiussaunaan. Suomen kesä on pitkä ja hikinen, mä pääsen saunomaan kyllä muutenkin. Mä en halua mennä mihinkään jumputijumputi-yökerhoon tanssimaan. Ja mä en halua, että jos tulee ylläripolttarit, niin Jannelle olis annettu hommaksi pakata mulle laukku valmiiksi. Se olis hirveää ehkä. Saanko ite vaikuttaa, mitä laitan päälle, jooko?

Että tota joo.. Onneksi en joudu suunnittelemaan ittelleni polttareita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti