lauantai 5. syyskuuta 2015

Liebster award!

Uuu, jännää! Ihana Luraish Huntua ja hattaraa -blogista myönsi meikämandariinille Liebster awardin! Cool!


Ööö mitäköhän se tarkoittaa? Ilmeisesti seuraavaa!

Linkataan sut maininnut blogi/bloggaaja, vastataan annettuihin kysymyksiin ja nimetään uusia blogeja palkinnonsaajiksi. Kivaa!

Tässä Luraishin mulle antamat kysymykset.

1. Kolme asiaa, jotka pelastaisit palavasta asunnostasi?
Apua. Asiaa? Kissa, Jabba nyt ainakin ihan ensimmäiseksi. Sen jälkeen mukaan lähtisi varmaan puhelin ja auton avaimet. Tai kamera..

2. Mikä on lempi tv-sarjasi?
Tällä hetkellä en oikeastaan seuraa telkkarista mitään. (No okei, vähän Martinaa ja hengenpelastajia. Ja Huutokaupan metsästäjiä. Ja Leijonanluolaa. Ja Poliiseja. Mutta ei en suostu myöntämään mitään niitä mun lemppariksi!) Mutta ihan maailman lempparein sarja, mitä olen ikinä katsonut, on kyllä Lost! Silloin, kun kyseinen sarja tuli telkkarista, se ei herättänyt mussa mitään mielenkiintoa. Mutta vuosi sitten kävimme hetken mielijohteesta katsomaan sitä DVD:ltä ja olin muutaman jakson jälkeen ihan koukussa!

3. Mikä pelottaa sinua?
Kauhuelokuvat.. Ne huonotkin! No joo ja ihan oikeesti varmaan se, että läheisille sattuu jotain. Tai ittelle! Yksin iltamyöhään työvuoroissa olen välillä ihan kauhusta jäykkänä ja olen ihan varma, että mut ryöstetään ja paloitellaan ja raiskataan ja kaikkea. Pelkään myös pimeää. Ja tukkirekkoja. Tukkirekkojen perässä ajamista!

4. Mitä haluaisit tehdä työksesi, jos sinun pitäisi vaihtaa ammattia?
No mulla ei olisi mitään sitä vastaan, että pitäisi vaihtaa ammattia, haha. Haluaisin olla nuorisotyöohjaaja. Se on ollut jo vuosikausia mun haaveammatti, mutta jotenkin olen päätynyt kaupan kassalle ja nyt huomaan jopa opiskelevani tota myyntialaa. Joten vähän pelkään, että tälle tielle myös jään.

5. Suloisinta, mitä sinulle on koskaan sanottu?
Ööööö. Ööööö. No en mä tiedä! Me ei kauheasti Jannen kanssa sanota toisillemme "suloisia" asioita, en oo ihan hirveästi sellasta tyyppiä. Enkä nyt kyllä oikeasti saa mieleeni mitään tähän kohtaan. Mutta hei, kerron suloisimman asian, mitä mulle on TEHTY. Ihan meidän seurustelun alkuaikoina valittelin facebookin chatissa Jannelle, että mulla on vähän kipeä olo. Jokunen minuutti myöhemmin mun ovikello soi ja oven takana oli Janne! Mukanaan maitoa ja kaakaota! Olin siis samaisessa keskustelussa valittanut, ettei mulla ole mitään kuumaa juotavaa. Se oli söpöä se.

6. Mitä odotat/odotit eniten hääpäivältäsi?
No ihan eniten sitä, että päästäisiin NAIMISIIN. Haha. Mutta kyllä mä odotin tosi paljon myös sitä, että ihan kaikki mun kaverit ja sukulaiset olisi saman katon alla ja juhlittaisiin kaikki yhdessä.

7. Jos saisit muuttaa jotain maailmassa, niin mitä muuttaisit?
Voi eeeiiii, yhdenkö vain? Oon ihan hirveä maailman ongelmia murehtiva tyyppi. Mua surettaa ilmastonmuutos, valkosarvikuonojen metsästys, Syyrian ongelmat, maapallon ylikansoitus, verkkoihin juuttuvat norpat, nälänhätä, Espanjan löytökoirat.. Mutta yks eniten mielessä pyörinyt asia on liittynyt Isis-järjestöön ja jos mä saisin nyt painaa jotain mystistä maailmanparannusnappia, niin mä sillä lakaisisin koko Isisin pois maailmankartalta.

8. Jos haluat hemmotella itseäsi, niin mitä teet?
Otan kylmän oluen ja joko laitan jonkin hyvän komedian pyörimään (HIMYM, Bigbang Theory, Frendit..) tai vaihtoehtoisesti nappaan hyvän kirjan käsittelyyn.

9. Mikä olisi/ olisi ollut kamalinta, mitä hääpäivänäsi voisi/olisi voinnut tapahtua?
Janne ei olisi ilmestynyt kirkkoon? Hehheh. No en tiedä, varmaan, että bändi olisi jättänyt tulematta? Pitopalvelu olisi mennyt päivistä sekaisin? En mä tiedä! Kaikki nuo!

10. Mikä on lempi lainauksesi?
Do. Or do not. There is no try.

11. Minkä päivän haluaisit elää uudelleen?
Hääpäivän! Mulla ei ole pätkääkään ikävä hääjärjestelyjä, stressiä, jokaisen ylimääräisen pennin säästämistä, krääsän haalimista.. Ei mitään sellaista. Mutta sitä itse päivää.. Mä voisin palata meidän hääpäivään aina vain uudestaan ja uudestaan, se oli ihan totisesti tämän tytön elämän onnellisin ja täydellisin päivä!

Mä olen nyt tosi tylsä, mutta en aio haastaa tähä hommaan ketään! Hirveästi olisi kivoja blogeja ja bloggaajia, keille tahtoisin esittää kysymyksiä, mutta hirveästi tämä Liebster award myös kiertää tällä hetkellä eri blogeissa, joten oon jo ihan sekaisin siitä, ketä on palkittu ja ketä ei! Aaa!

1 kommentti: